Horari d'estiu: De dilluns a dijous de 9h a 17h / El divendres de 9h a 14h
Vosté està aquí: Inici > patrimoine > Prevenció Responsabilitat Civil

Prevenció Responsabilitat Civil

La implementació d'un procediment de prevenció a la vostra empresa us permetrà:

  1. Limitar el risc d’acusació
  2. Assegurar la sostenibilitat de la vostre empresa protegint-la de les conseqüències financeres d'una acusació i preservant la continuïtat del servei per als vostres clients
  3. Sostenir el desenvolupament i les inversions

Les nostres recomanacions

Definir per escrit la naturalesa i l'abast dels vostres compromisos i els dels vostres co-contractants. Ja sigui en el moment de la signatura del contracte inicial, o després de qualsevol canvi realitzat durant l’execució del contracte, heu de definir per escrit la naturalesa i l'abast dels vostres compromisos i dels vostres co-contractants.

  1. Formalitzar els vostres compromisos des de l’inici; La bona formalització dels compromisos contractuals us ofereix un doble benefici:
  2. A l’inici,  una escriptura que defineix i delimita els vostres compromisos i els dels vostres socis
  3. Després, un registre que permet el control del respecte dels compromisos presos
  4.  Aquesta formalització, aportant la claredat necessària per al desenvolupament adequat de les vostres obligacions contractuals, ajudarà a evitar discussions llargues, costoses i pertorbadores en cas de litigi, i permetrà una solució més ràpida i més senzilla
  5. Busqueu els punts clau a controlar en el moment de la contractació d’un negoci

Exigir un certificat d'assegurança

  1. És essencial que sapigueu com estan assegurats els vostres socis per tal de no patir les conseqüències d'una manca d’assegurança o d’una assegurança insuficient per la seva part
  2. Per això, la millor manera és demanar-los que us proporcionin un certificat de responsabilitat civil del seu assegurador. Sol·licitar aquesta certificació el dia que es produeixi un problema, sovint és massa tard ...
  3. Integrar aquest reflex en la gestió corrent
  4. El lliurament dels certificats d'assegurança ha d’integrar-se com part de la gestió corrent de les vostres relacions amb els vostres socis
  5. Aquests documents requereixen sempre una verificació detallada : certs punts del certificat han de ser revisats especialment per a garantir la seva rellevància

Conservar els documents en els quals figuren els compromisos contractuals

  1. Heu de conservar tots els documents que us permetran limitar o alliberar la responsabilitat de la vostra empresa, i els compromisos contractuals dels socis (negocis, contractes, ordres de compra, actes de recepció ...).
  2. També heu de protegir els documents que formen part de la recerca i del desenvolupament
  3. Aquestes dades s'han de conservar en un lloc segur mentre la responsabilitat de la vostra empresa pugui ser investigada, es determinarà segons la naturalesa de la vostra activitat.
  4. Es veuen afectats els documents de paper i els documents electrònics. Per tant, és important implementar una política de còpia de seguretat periòdica d'aquestes dades, amb emmagatzematge segur i remot.
  5. S'ha d'organitzar la conservació i protegir l'emmagatzematge, especialment contra els danys causats per l’incendi i l’aigua.
  6. Consells pràctics per a una bona conservació de ?????

Tingueu en compte les reclamacions

  1. Heu de donar a les reclamacions tota l'atenció que mereixen i tramitar-les seriosament
  2. L'important és tenir un sistema de recollida per a que totes arribin a un sol punt de l'empresa, on totes elles siguin analitzades, i que se’ls doni una resposta ràpida, encara que sigui provisional

Utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Més informació Accepto